21.0.01

Via de release notes blijf je op de hoogte van de uitbreidingen, verbeteringen en nieuwe functionaliteiten die aan de software zijn toegevoegd. Zijn functies aanzienlijk aangepast en/of uitgebreid? Dan geven we dit specifiek aan. In dat geval adviseren we je om tijdens de upgrade alle instellingen, weergaven en autorisaties van de bijbehorende functies goed te controleren en eventueel aan te passen.

Algemeen

Reminder: Classic user interface stopt per april 2021

Nieuw! Inloggen via single sign-on vanuit Google Workspace

Basis

Gemakkelijk filteren op ‘rollen’ van gebruiker

Autorisatie op inloggen via single sign-on

Verwerkingsfuncties starten vanuit ‘Program Batch Jobs’

Alert starten voor een specifiek bedrijf

Alert ‘Te fiatteren inkoopfacturen’ instellen met vervaldatum

Alert ‘Hulpvragen die uiterste datum gaan overschrijden’ uitgebreid

Website: Controle op unieke paginatitels verwijderd

Uploaden logo’s en iconen in .svg formaat voor een scherper resultaat

Configuraties

Nieuwe shortcut ‘Ordermutaties bemand verhuur’

CRM

Wijziging accountmanager doorvoeren in niet-actieve relaties

Financieel

Veld ‘Inkoopfacturen automatisch blokkeren’ verwijderd

Uitbreiding sjabloon voor importeren grootboekrekeningen

Status van bankrekeningen crediteuren registreren

HRM

Veld ‘Medewerkerscode’ vergroot

Filter op ‘In/uit dienst’ toegevoegd

Nieuwe functie ‘Informatie Statusverloop Declaraties’

Betaalbaarstelling voor declaraties in status terugzetten

Logistiek

Gemakkelijk prijstabel toevoegen met actie ‘Gehele prijstabel kopiëren’

Nieuw! Submodule voor ‘Bemand Verhuur’

Nieuwe functies voor ‘Bemand Verhuur’

Orders: Nieuwe acties voor ‘Bemand Verhuur’ toegevoegd

Projecten

Subprojectnummer en projectfasenummer vergroot naar 4 posities

Inzicht in ‘Ordermutaties bemand verhuur’ bij project, subproject en projectfase

Projectdocumenten direct mailen naar Partners (NGO’s)