12.0.07

Via de release notes blijf je op de hoogte van de productontwikkeling van AllSolutions. Hieronder vind je een overzicht van de uitbreidingen, verbeteringen en nieuwe functionaliteiten in versie 12.0.07. De release notes zijn gegroepeerd per product module, zodat je gemakkelijk kunt focussen op de functionaliteiten die je gebruikt.

Zijn functies aanzienlijk aangepast en/of uitgebreid? Dan geven we dit specifiek aan in de release notes. In dit geval adviseren we je om tijdens de upgrade alle instellingen, weergaven en autorisaties van de bijbehorende functies goed te controleren en eventueel aan te passen.

Algemeen

Nieuw! Werken met favorieten

Meer werkruimte aan de bovenkant van het scherm

Persoonlijke startpagina bewerken: functienamen in taal van gebruiker getoond

Nieuw! Documenten inbox opgenomen in de metabar

Basis

Toegang tot het systeem voor meerdere gebruikers tegelijk blokkeren

Overzicht van autorisaties per gebruiker(sprofiel) uitgebreid

Online documentatie REST API toont ‘eigen’ labelnaam vrije velden

Verbeterde werking blokkeren omgeving

CRM

Controle bij anonimiseren van relatiegegevens uitgebreid

Document Management

Geen wit/leeg venster bij openen documenten/bestanden

Verbeterde herkenbaarheid gemailde documenten/bestanden

Financieel

Nieuwe zoekoptie toegevoegd bij ‘Inkoopfacturen’ en ‘Openstaande posten’

Nieuw! Werken met valutakoersen per datumrange

Controle bij anonimiseren van debiteurgegevens uitgebreid

Logistiek

E-mailadres opgeven/wijzigen bij het afdrukken inkoopopdracht

Projecten

NGO-module: Koppeling met ProMEva uitgebreid

Boekjaar/-periode bepalen op basis van (boek)datum subsidiemutatie

Urenregistratie

Uren registreren per ‘Dag gespecificeerd’ via regelinvoer mogelijk