Waarmee kunnen wij u helpen?

Deze site bied je als gebruiker ondersteuning bij het werken met AllSolutions. Via deze supportpagina’s heb je 24 uur per dag online toegang tot productinformatie over AllSolutions, zoals handleidingen en nieuws over releases. Daarnaast kun je hier terecht met al je vragen of eventuele problemen. Via het zoekveld kun je snel en gemakkelijk zoeken binnen de support informatie.

Onze hulpmiddelen op een rij

Supportdesk

Heb je een probleem of storing? Log dan in op het klantportal via de button rechts boven in het scherm. Via het gebruikersmenu kun je daar snel en gemakkelijk een supportmelding aanmaken.

Veelgestelde vragen

Vind snel antwoord op veel voorkomende vragen in de AllSolutions kennisdatabase. Alle onderwerpen zijn gebundeld per module zodat je deze gericht kunt zoeken en vinden.

Documentatie

Wij bieden je diverse handleidingen om je te helpen optimaal gebruik te maken van AllSolutions.

Nieuws

Blijf op de hoogte van actuele onderwerpen en ontwikkelingen rondom het werken met AllSolutions.

AllSolutions12

AllSolutions12 bevat een universele software koppeling, een REST API. Deze maakt van AllSolutions een volledig open platform, waarin je veilig en snel data uitwisselt met andere systemen. 

Cursussen

AllSolutions biedt passende ééndaagse opleidingen voor ieder type gebruiker, van eindgebruiker tot applicatiebeheerder. Deze stellen je in staat effectief gebruik te maken van de software.

Release notes

Hier kun je elke twee maanden lezen hoe de uitbreidingen, verbeteringen en nieuwe functionaliteiten kunnen bijdragen aan de ondersteuning van je bedrijfsprocessen.

SEPA

AllSolutions is al geruime tijd SEPA proof. Dit betekent dat je zowel het betalingsverkeer als de automatische incasso's via SEPA kunt afhandelen. Hier vind je alle informatie.