service-onderhoud

Service & Onderhoud

Heeft u te maken met service, onderhoud en garantie op machines, producten of licenties? AllSolutions helpt u al uw configuraties en contracten nauwkeurig te administreren, plannen, verlengen en factureren. Werkorders voor beheer en onderhoud worden automatisch aangemaakt en problemen en vragen van klanten handelt u snel en efficiënt af via de helpdeskfunctionaliteit.

Service & Onderhoud

Service & onderhoud 

In AllSolutions legt u alle configuraties vast van uw machines, producten of licenties. Alle gegevens van de configuratie kunnen object- of klantspecifiek worden vastgelegd. Zo heeft u altijd inzicht in de planning van onderhoud of keuring. Ook vindt u snel alle bijbehorende financiële informatie terug: aanschaf- of boekwaarde, bezettingsgraad, huuropbrengst, omzet of totale kosten. Alle objecten zijn gekoppeld aan het bijbehorende onderhouds- of garantiecontract. Alle gangbare contractvormen worden daarbij ondersteund. Contracten kunnen (groepsgewijs) worden verlengd, beëindigd en geïndexeerd. 

Service & Onderhoud

Werkorders

Voor het uitvoeren van onderhoud, het verhelpen van een storing of een keuring genereert AllSolutions automatisch een werkorder, op basis van de kenmerken van het object. Bestede tijd van (ingehuurde) medewerkers en gebruikte materialen worden geboekt op de werkorder. Afhankelijk van de situatie wordt bepaald of deze kosten gefactureerd moeten worden en tegen welke prijzen. Na gereedmelding van de werkorder wordt een nieuwe planregel aangemaakt en wordt de werkorder eventueel gefactureerd.

Service & Onderhoud

Helpdesk

Storingsmeldingen en vragen van klanten kunnen vastgelegd, toegewezen en afgehandeld worden met de helpdeskfunctie van AllSolutions. Klanten kunnen via een webportal hun meldingen ook zelf vastleggen en volgen. Via het prikbord communiceert u snel en efficiënt, intern en met de klant over de storing of vraag. De bruto en netto doorlooptijden van de afhandeling zijn snel in te zien. Medewerkers kunnen tijd registreren op een heldeskmelding voor eventuele facturatie. Oorzaak en oplossing van de melding kunt u vastleggen in de kennisbank. Met alerts bewaakt u de voortgang van openstaande helpdeskmeldingen.

Advies op maat?

Het succes van organisaties hangt steeds meer af van hun vermogen om succesvol samen te werken met andere organisaties. Succesvol betekent niet alleen plezierig in de relatie, maar vooral effectief zijn in het bedienen van de klant. AllSolutions ondersteunt deze visie en mede daarom staan samenwerken en kennisdeling hoog in ons vaandel. De business software van AllSolutions sluit naadloos aan op uw wensen, eisen en uitdagingen. Met AllSolutions heeft u meer overzicht, werkt u efficiënter en bent u succesvoller.

Wilt u weten hoe AllSolutions kan bijdragen aan uw succes? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

of bel 0348 - 43 01 10