document-management

Documenten

Het AllSolutions DMS systeem integreert je documentstromen naadloos in je bedrijfsprocessen. Nieuwe documenten maken, samen aan een document werken, documentversies beheren en documenten delen is gemakkelijker dan ooit.

Documenten

Al uw documenten gegarandeerd snel gevonden in de DMS software

Documenten worden binnen het Document Management Systeem van AllSolutions altijd gekoppeld aan de bedrijfsentiteit waar ze thuis horen. Of dit nu een relatie, een project, een medewerker, een intranetpagina of een juridisch dossier is. Via die entiteit vind je documenten altijd snel terug, zonder beperking aan het type document. Van Microsoft Office documenten, ingescande documenten, foto's en video's tot pdf files en notities. De meest recente versie van elk document staat voor je klaar, maar ook eerdere versies kun je altijd terugvinden in de DMS software.

Documenten

DMS systeem: eenvoudig en efficiënt samenwerken

Aan de hand van standaard of zelf gedefinieerde (Microsoft Office) sjablonen genereer je nieuwe documenten waarin rechtstreeks relevante gegevens van de betrokken entiteit worden opgenomen. Zo staan met goed document management bijvoorbeeld alle klantgegevens en het project- en debiteurennummer automatisch op je offerte. Of worden projectfacturen automatisch gevuld met alle betreffende projectgegevens. Vervolgens kunnen medewerkers samen aan een document werken en alle versies van het document beheren. Bovendien kun je in het DMS systeem documenten eenvoudig delen met externe relaties.

Documenten

Een opslagstructuur die past bij uw organisatie

Documenten worden binnen het DMS systeem van AllSolutions gegroepeerd en van de juiste tagging voorzien. Zo kun je ze via diverse invalshoeken terugvinden. Je hebt alle vrijheid om naar eigen inzicht groepen en tags toe te voegen en te bepalen op welke plekken binnen de DMS software deze naar voren moeten komen. Bovendien kun je per gebruiker de rechten met betrekking tot documenten en documentmappen instellen: alleen raadplegen of bijvoorbeeld ook documenten toevoegen en/of wijzigen.

Daarnaast bevat AllSolutions een integratie met Google Drive waarmee je documenten snel en gemakkelijk online kunt delen en bewerken. Als je werkt met de faciliteiten van G Suite kun je documenten rechtstreeks vanuit de software in je eigen drive-omgeving archiveren.

Advies op maat?

Het succes van organisaties hangt steeds meer af van hun vermogen om succesvol samen te werken met andere organisaties. Succesvol betekent niet alleen plezierig in de relatie, maar vooral effectief zijn in het bedienen van de klant. AllSolutions ondersteunt deze visie en mede daarom staan samenwerken en kennisdeling hoog in ons vaandel. De business software van AllSolutions sluit naadloos aan op je wensen, eisen en uitdagingen. Met AllSolutions heb je meer overzicht, werk je efficiënter en ben je succesvoller.

Wil je weten hoe AllSolutions kan bijdragen aan jouw succes? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

of bel 0348 - 43 01 10