Vind gemakkelijk informatie op de nieuwe supportsite!

AllSolutions-supportsite

 

Een van de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek was dat 45% van de bezoekers aan de supportsite niet altijd vindt wat ze zoekt. En zelf vonden we ook dat dit nog een stukje beter kon. Daarom zijn we afgelopen voorjaar een project gestart om de navigatie en zoekfunctie van de supportsite te verbeteren. 

Eind augustus is een nieuwe versie van de supportsite ‘live’ gegaan, zodat je sneller en gemakkelijker antwoord op je vragen kunt vinden.

 

AllSolutions-kennisbank-op-de-supportsite

Een greep uit de aanpassingen:

  • Allereerst is de navigatie in de kennisbank en handleidingen-sectie verbeterd.
  • Daarnaast is in de kennisbank een overzichtspagina en tussenpagina’s toegevoegd voor een duidelijker overzicht van de onderwerpen
  • Je kunt voortaan weer direct zoeken op alle artikelen in de release notes
  • De werking van de zoekfunctie binnen de gehele site is verbeterd: Je kunt nu gelijk aangeven of je in de gehele database wilt zoeken of specifiek binnen release notes, de kennisbank of de handleidingen. 
  • De bovenkant van het scherm is ingekort zodat er meer ruimte beschikbaar is om de tekst van het artikel te lezen.

Daarnaast is de supportsite de afgelopen periode uitgebreid met nieuwe artikelen. Deze lijn zullen we voortzetten, dus neem gerust eens een kijkje in de kennisbank!

We zijn natuurlijk benieuwd naar jullie ervaringen met de supportsite 2.0. 

Geef hier je feedback
AllSolutions-kennisbank-op-de-supportsite

Gerelateerde artikelen