Met het Spoorwegmuseum in Utrecht als decor organiseerden we op donderdag 19 september de AllSolutions Klantendag. Een inspirerende dag met als thema ‘Veranderen in sneltreinvaart’. Vol met nieuwe inzichten, praktische tips en amusement. Jan van Wijngaarden, Managing Director van AllSolutions, trapte de dag af met zijn visie op de toekomst. Daarnaast lichtte hij enkele features toe van de nieuwe user interface. Met gebruiksgemak, vindbaarheid en keuzevrijheid in design als belangrijkste pijlers.
Klantspreker Wouter van Kan vertelde daarna hoe NBTC Holland Marketing de afgelopen jaren van koers veranderde. Door de enorme toename van buitenlandse toeristen ligt de nadruk niet alleen meer op de positionering en marketing, maar ook op de leefbaarheid en ontwikkeling van Nederland. Een ingrijpende verandering die ook impact heeft op de IT, processen en mensen van het NBTC.
Na de pauze konden bezoekers zelf hun programma samenstellen. Zo gaf Jean-Marc Bilderbeek een smakelijke sessie over veranderen en smoothies. Edwin Stegeman en Henk Noordhuis deelden zeven tips om meer uit AllSolutions te halen. En Louis Brackel bood een kijkje in de wereld van Lean. Neuroloog en cabaretier Paul Smit besloot de dag door op een verfrissende wijze naar verandering te kijken.
Graag willen we iedereen die aanwezig was tijdens de Klantendag van harte bedanken. We hopen dat je geïnspireerd bent om verandering, groot en klein, te omarmen! Houd onze LinkedIn en Twitter de komende tijd in de gaten voor meer blogs, video’s en andere content.